07 liepos, 2006

truputis istorijos....



Mėgstu dienas ekspromtu(nepasirengus,netikėtai,iš karto t.ž.ž.)
Tik tu nieko neplanuok ir nesistenk sureikšminti.O tiesiog imk viską,ką nori ir gali,iš gyvenimo.
Rašinys apie Indrę ir Matą iš "nuostabios dienos".
4km žygis (neva)link ritinių ežero buvo vertas vien dėl jo veido išraiškos ir keleto žodžių.
O kai tau pasako,mes važiuosim prie jūros,o gal ir tu nori? Tai nors paimk ir užbučiuok visus negyvai.bet su kuo tada važiuosi.....
Smagu,kai po truputį imu džiaugtis viskuo,ką turiu.
Jūra,nors kompanija ir mamos bendradarbės....
bet pamilau akimirkas,nes žinau,kas gerai man ir taip gyvenu.Galima sakyti nieko neįtakojama.Gal įtakoja visaip,bet jau nebepalies mano "gyvenimo džiaugsmo" šaltinio.Ir tai svarbiausia.svarbiausia žinoti,kas esi ir rasti savą gėrį.O nauja diena-naujas to gėrio ieškojimas.Šiandien ir vėl gėrio pilnos kelnės.
Myliu,kai juokiasi iš mano linksminimo,kuris natūraliai gimęs.
Myliu,kai daugiau mažiau tikiu savo asmenybe.
Myliu gerą pasirinkimą,kuriam bus 16,o man -18,bet jis gi "naturalus civas",kas ras kitą tokį "bus radybų".
Myliu ir žmones,kuriuos cituoju."noriu paaiškinti,kodėl aš gimiau,nors ir buvo padarytas abortas".Tik Algiui Greitai savo vieno iš personažų pavidalo pagalba pavyksta gvildenti tokius klausimus.
Aš myliu,žinojai?
Mylėk ir tu.p.s.
Myliu dar kartą perskaityti "liūtą Karalių".
2006.06.15 19:45

Komentarų nėra: