28 spalio, 2006

angelas be galvos

– pabusiu – pabūsiu – pajusiu –
esamas – jau – esu –
lauktas – nelauktas – jūsų –
visas – visiems – visų –

artimas – tolimas – savas –
kartu – atskirai – pro tave –
į seną – neatrastą – salą –
į tave – į save –

į daiktą – į žodį – į mintį –
tikėt – nusivilti – laukt –
pažinti – atmesti – priimti –
ir mažai – ir per daug –
1971 m.
J.Marcinkevičius
ir visdėlto....rudenėjant klausom "Sielos"...nuotaiką įtakoja atsitiktinai rastos žavios(juk prančuziškos!) nuotraukos....kol savos dar ne tokios puikios,o juk čia dar ir ne Naujasis Orleanas.Bet turėsiu Vilnių.tikiu.gal jis atneš man geras emocijas.Valdas šaunuolis-nieko daugiau ir nesitiki iš žmonių ..tik kartais gerų emocijų.
o aš kaip visada.ieškau ramybės ir kai sunku rašau.kai užsisuka lendu prie žmonių.(Mama: "tu pati kvietei jį į lauką?!") bet taip dar nors su kažkuo pabendrauji.Jis rašo stiprias lyrikas, o aš nuolat drebančiais pirštais kvėpuoju.Jis stos į karo akademiją.o aš i Dailės..naivi svajotoja.Na o Darius-Briedas tiki kad tai įmanoma.tuo mes vieni nuo kitų ir skiriamės.bendraujam retai.tad ir nesam labai stipriai artimi draugai..bet visada išlieka "labas".

Komentarų nėra: