22 kovo, 2007

triptikas..

tas vakar prieš vakar buvo pavasario lygiadienio vakaras...

bet tądien to nebuvau prisiminus...

ir atsirado guašas ant lūpų,negalvojant apie siaubiaką "Pagieža".tik neprofesionaliai akcentus raudonai..už ką jai? ir supratau,kad jis linkęs greitai uždžiūti,o palaižius būna saldus.. ir nusiprasus ėjau miegoti.










o vakar buvo

"Todėl,kad niekam neaktualu,kad jaučiuosi keistai.

Todėl,kad teoriškai dar ne aštuoniolikos(teorija - tai užsirašymas ant piešinio)/

Todėl,kad vėl keturiolikmetė ir vėl pasijaučiu tundra.

Todėl,kad trylikametis, o aš žaviuosi.Jis vis žiūri per petį,atrodo ,kad garsiai kvėpuoja manimi.

Todėl,kad aš kvėpuoju mok. Vytautu.

Todėl,kad mok. Vytautas taip neatmestinai gelbsti iš piešimo duobių.

Todėl,kad pasakius "man jau per daug informacijos" reaguoja "jo..visai.ką aš čia"

Todėl,kad sulaukus 18os pasirašinėju Ievute.

Todėl,kad man viskas galima.

Todėl,kad man siūlo košės.

Todėl ,kad nereikia KET.

Todėl,kad kitaip reaguoju.Vertindama tai ką padarysiu,o ne ko ne.<...>

Todėl,kad nufotografavau katiną.<...>

Todėl,kad mėgčiau mokytis meniškoj gimnazijoj.

dar Todėl,kad Martinui "labas".Neprieinant.

tik keletas todėl,kodėl šita diena unikaliai keista."

o šiandien parėjus namo buvo.

"žibutės...Jetau.Smilkalai,neišskaičiavimas.Dviratukas.Jei kadanors kurnors bėgčiau,tai tik į vakarus,link Jurbarko,Jūros..Atradus upeliuką.Jetau,kaip patogiai ir miela.Net atsigult yra kur.Išgulėta.Tikiuosi ne po meilės žaidimų.Kam gali čiulbėti vienas ore kabantis paikštelis...Man?Pradėjus rašyti jis rado kažką Kitą..nutolo."

Pavasarėja jau ir man.ryškiai.tad laukuos skaičiau A.Baltakio eilėraščius iš rinkinio "Žvirblių žiemavietė".itakota Adomo ir tarptautinės poezijos dienos,buvusios vakar...

Ievutė




Komentarų nėra: