14 rugpjūčio, 2008

Sprite (aš netroškulys)

"Šiais metai buvo labai daug norinčių dalyvauti stovykloje.
Burtu keliu Tu buvai atrinktas(-a) dalyvauti PIRMAKURSIŲ STOVYKLOJE."
(nežinau ar prie šio pranešimo el.pašto dėžutėje kuo nors prisidėjo kontaktais aprašytas 1.10lt vertės talonėlis atiduotas Dovilei iš regio vakarėlio,bet rezultatas džiugina. Taip pat labai smagu vos prabudus SA atstovei sakyt ,kad labai malonu ją girdėt ir tikint,kad aš tikrai noriu į pirmakursių stovyklą ir kad mano emailo adresas tikrai su dviem "u")
Tai tik vienas iš dviejų malonių dalykų šįryt.
Nes pažadinta buvau žinutės garso tirli pirli.Žinutės ,kurioje buvau pakviesta 16val. dalyvauti plenero atidaryme Gelgaudiškio dvare. Į mano "Tiksliai..pamirsus buvau.reiktu atvykt.." mok. Vytautas atrašė "Tu kažkokia užsimiegojus-)".
Viskas labai džiugina.Burtai kažkokie.
Po visko.
Po Progfesto.
Po x dienų pragyventų Vilniuj su MiLietiniu.
Po įpusėjusio remonto.
Po sėkmingų grįžimų namo.
Po nesuvokiamo regio vakarėlio,kuris tęsėsi sapnuos.
Po numylėtųjų išlydėjimo į pajūrį.
Po netikrų šamanių stubučių komplekso aplankymo.
Po Tigriaus šuolio ant mano pilvo.

2 komentarai:

Adomėlis rašė...

http://www.youtube.com/watch?v=zJIlPbMs-yY

Adomėlis rašė...

http://www.delfi.lt/news/sport/olympic2008/article.php?id=18109646