22 gegužės, 2009

Visiškai slaptai

su šituo pas mane prašom atjot:D

2007.05.15 tądien buvo pirmąkart pavergta mano širdis;)

Nes žinau,kad galiu pamiršti dieną,ar bent jos datą, kuomet jai besibaigiant norėjosi pasauliui šaukti, kokia esu laiminga. Ir labiausiai kalti dėl to mano mielieji vyrai.
Važiavom į Naumiestį tapyt,papiešt. Likus 10iai minučių iki autobuso mok.Jonas išėjo megztuko, bet į autobusą spėjo. Mok.Vytautas buvo supažindintas su pogu ir mergaitės liko apstumdytos "čia ne aš".Emo vaikas Ignas visur atsirasdavo su savo keistom akim,rudom beveik.Ir Adomėlis...pradedant dekučiu,baigiant kava šventoriuje ir eigoje svajotoji popiežiaus profesija, ska ska ska ir daug šiltų minčių be makiažo.

Netikėytai puikus laikas...
Viskas .Švytinti,išvargusi su nepabučiuota kakta.Aš

(Kalba netaisyta)

Komentarų nėra: