22 liepos, 2009

nemėlynės

Šianakt aš sapnavau,kad tėtis buvo ĮREGISTRUOTAS..kur ir kaip neaišku,bet esmė ta,kad jis kažkur įstojo,o aš turėjau interneto laukuos surasti šią žinią.

Šiandien aš nenusiteikus maudynėms ir panašiems džiaugsmams.(Tik pamanykit..nenusiteikus!)
Šiandien aš rimta ne stiklo karoliukų,bet kito žaidimo žaidėja.(Žaidžiu interjero dizainieres)
Šiandien jau 11val. norėjau važiuot į sodą ravėti žolių.Turbut taip padarysiu artimiausios valandos bėgyje.
Šiandien gerbiamieji abiturientai sužinos šiek tiek apie savo ateitį(vietas,ką kur priėmė studijuoti).
Šiandien dar ir vanduo karštas turėtų atsirasti..bet kai atsiras visi žino kokios spalvos jis bus.

Nežinau,kaip man buvo pernai tokią dieną kaip ši..nežinau kaip jaučiaus,kuo tikėjau,ar bijojau,ar laukiau tos lemiamos akimirkos,kai kažkur monitoriaus ekrane išvysti lemiamą informaciją.

Komentarų nėra: