18 lapkričio, 2009

transendentinė substancija(?)


Man atrodo,kad maketuojant atsipalaiduoja sąmonė ir tada vėl grįžta pojūčiai iš sapno.žiauriai geras jausmas.

Tada nutapau erdvę iš sapno ir nueinu pas panas sakyt,kad davai jos rūbus skalbtųsi.

3 komentarai:

Unknown rašė...

"Tada nutapau erdvę iš sapno ir nueinu pas panas sakyt,kad davai jos rūbus skalbtųsi. "- cool :>

penkeri rašė...

atrodo, kad labai nuoširdžiai rašai. ir malonu skaityt:)

Ieva rašė...

jo,Akvile,man irgi kool tokie kontrastai,bet realiai gyvenime taip ir būna/buvo.dėl to ir žavu,kad tuo pačiu skraidai kažkur sapnuos ir suki galvą dėl buitiškų dalykų.

Milenut,ačiū.malonus toks pastebėjimas.dar kažkada rašydama į blogą galvojau,kad čia rašymas yra kažkoks savęs pateikimas.afišavimas.Bet aš rašau tik dėl to,kad kada nors nugrimzčiau į visus šituos įrašus,kurie man kiekvienas brangus. Tai formulavimas gyvenimo. Kaip suformuluosi,taip prisiminsi. Formuluoji,kaip tau patogiau,bet bandai sau nemeluoti,nors ir kalbi apie save antru asmeniu. tai taip. o rašyt čia paprasčiau nei į paprastą dienoraštį.arba tiesiog gražiau pažiūrėti(man)