13 sausio, 2010

šūdanagė


Nežinau kur Akvilė ką matė,bet čia tas mano maketas.
gavau iš projektavimo 8,pasak tėčio aš šūdanagė,nes nemoku tvarkingai maketo padaryt,o ką dėstytojai galvoja taip iki galo ir nesupratau.bet daugiau sau irgi nerašyčiau.

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

medziai gigantai, del to ir 8 :) siaip idomu viskas.

Liudas rašė...

O vidų irgi reikia ar čia tik "gabaritinis" (nežinau kaip pasakyt) maketas? :)

Monika Jasevičiūtė rašė...

Man tai labai patiko. Bet čia stipriai pakeitei pradinį tetrį..

Ieva rašė...

o kas žino,kokie tie medžiai yra iš tikrųjų..


Liudai,iš principo vidaus kaip ir nereikėjo,tai toks.1:100

Ačiū,Monikut. ai nežinau nekūrybiška aš,o su tetriu neišdegė,nemokėjau idėjos apsigint.

Gabas rašė...

o aš turiu klausimą, iš ko langus padarei?

Ieva rašė...

iš plėvelės, nusipirkau kažkokios iš dviejų dalių,kurią laminavimui naudoja.