19 vasario, 2010


Kažkaip nežinau/
Nežinau ką turiu dabar daryti
Nežinau kaip ten su tais Star Wars
Nežinau,bet nusprendžiau,kad man jie nepatinka




Buvo planas parašyti įrašą po praeitos klauzūros, ji vyko kažkurį penktadienį,tada sakiau pareisiu namo,parašysiu įrašą į blogą ir važiuosiu į Šakius su Pauliu. Bet tada ir neparašiau.
Nes pasikeitė planai.
Ne tada valgėm virtinius su braškėm(va ta diena tai buvo labai sėkminga,bet čia jau kita istorija) ,bet irgi tikriausiai kažką valgėm (makaronus) ir gal nesipykom.
Tai va. Patiko man ta klauzūra. Apgyniau aš tą savo idėją..arba bent jau aš taip manau, kad apgyniau. Ai, nežinau. Nelabai aš suprantu tų dėstytojų, nelabai kritikuoja jie mano darnus,bet ir nieko gero juose nemato. Aš tai darau kas patinka. mano inspiracija interjerui buvo regio muzika, reggea bar in the beach and something like Jamaican flag.

Dabar mus turi įkvėpt antipatija kažkokiam reiškiniui filmui ,muzikai, kam dar? gali būt tiesiog nepatinkantis interjero stilius. Pasirinkau Star Wars.

Komentarų nėra: