21 vasario, 2014

knygų mugė.

Norėjosi palysti po kėde ,kai iš salės nuskambėjo : esu mačius keletą Jūsų Pasivaikščiojimų, kokia prasmė man dabar pirkti Jūsų knygą? Rytis atsakė, kad jokios prasmės ir gražiai kažką nukalbėjo. O aš ,laukdama kol Jis man raito autografą, drebančiu balsų išlemenau,kad viskas,ką mes galime padaryti atsidėkoti už visus pasivaikščiojimus tai yra nupirkti krūvą tokių knygų... Jis sakė-Ačiū,Ieva.
Po to ,kai radom LAPAS leidyklos stendą džiūgavau- o tai gi čia visi susirinkę! ir Karalius ir Parulskis! Agnė pirko Ambraso architektų biuro albumą, Ambrasas pasirašinėjo, o aš galvojau,kaip čia padaryt,kad galėčiau Parulskį dažniau matyt..ir tik likus viena,vaikščiodama tarp knygš supratau,kad tai,ko norėjau paklausti Ernesto buvo klausimas : kada Jūs išleisite naują knygą?
LRT studija buvo perpipdyta nuolat, tad iš to nusiminimo,kad 16val nebesibroviau klausyti Užkalnio ir Tapino pašnekesių į Sabaliauskaitės knygos pristatymą atėjau iš anksto, įpuldama į prieš tai buvusią diskusiją apie nežinomos man autorės romaną. Atsisėdau šalia kėdžių, pakišus kojas po savim, labiau pasieny. Operatorius nukreipė kamerą į manę. m. Ir tada atėjo Sabaliauskaitės šou pradžia. Jos galėčiau klausytis amžinai, tas balso tembras ,kaip yra pastebėjęs vienas pažįstamas, yra nuostabus, užburiantis ir mąsinantis, o turinio prasme ji nenusileidžia daugeliui. Tai dabar noriu skaityt tik Silva rerum. bet neturiu. O pradėt reikės nuo pradžių,nuo pirmos dalies. Pradėsiu ,kada kai perskaitysiu tai ką turiu.

dar spėjau ir su Birute pasilabint, būsimos knygos stendą apžiūrėt,ir apie knygų mugės komerciškumą apšnekėt. Bet viskas gerai,jei tau galvoj viskas gerai. - Čia jau mano išvada. Nes įmanoma ir KAzio mugėj plaukti pasroviui, valgant barankas ir nesiparint,kad daug žmonių ,ar kad nieko nematai. Tiesiog plauki pasroviui,valgai barankas ir mėgausjies akimirka. PEACE

norėjosi ir parašyt, nes papasakot vis tiek niekad nemokėsiu.o ir nelabai kam įdomu.


Komentarų nėra: