07 liepos, 2008

kokie neeiliniai žmonės eiliniai...

Bliuzų atradimas.
Rytis? Atrodo taip jį vadino Gintė,kai pyko dėl to ,kad langas mašinoj pravertas..Mes juokėmės. O kai pražiopsojau posūkį į Šakius ir apsisukti buvo įmanoma tik už 15km. nervinausi. Bet PASITAIKO. Jis į Bliuzus atvažiavo vienas, per aštuonerius metus matė,kaip bliuzmeikeriai latviukai užaugo.. Pirmą vakarą stipriai šoko su Ginte,antrą- Gintė miegojo, jis mažiau stipriai šoko..vėliau susižavėjęs(kaip ir aš) klausėsi Robinsono, juodaodžio ir kitų improvizacijų.. prieš keturias buvo laikas gerti kavą.
Tie,kurie praleido ,kai buvo grojami stebuklai scenoje, labai stipriai gailėkitės...

Kai koncerto metu buvo dėkojama rėmėjams,aš dėkojau Adomui,nes be jo man šių bliuzų tiesiog nebūtų buvę..
O viskas buvo.Ir visi dalbajobai žino,kas yra geriausias vyras pasaulyje.Aš žinau,kas bus mano pirmo vaiko krikšto tėtis-podžiūs-kūmas ir tikiu ,kad turėsiu sūnų.

na ,o rytoj galbūt sužinosiu ar teks bučiuoti rupūžę,kurią parūpins naumiesčio Indrutė.

Komentarų nėra: