03 sausio, 2010

sapnavau sapnavau,kad mėnulyje buvau,

sapnavau ,kad organizavom renginį,kuris vyko po kažkokių kitų įvykių mano sapno gyvenime, nepasisekusį renginį,nes ,kai aš užlipau ant scenos,mane visi nušvilpė,nes buvau ne mergytė pupytė uogytė,o kažkokia nurauta vilnietė su per dideliu raudonu paltu sujuostu ties liemeniu ir tais savo raudonais botai avėjau.Aš ten ant tos scenos bandžiau vesti renginį su kažkokiu vyriškos giminės atstovu.Tad kaip sakiau renginys nepasisekė,nes buvau nušvilpta,nes tik aš viena stipriai šokau per lingis park pasirodymą ir rūkiau prie scenos labai blogu momentu,nes tuo metu priėjomano lietuvių k. mokytoja Černiagovskienė ir įteikė man kažkokį medžio lapą-traškutį dovanų,o man buvo baisiai gėda.

Pabudau nuo Tairūnės žinutės,ji parašė,kad įsijungčiau lrt,ten grojo lingis park.

Kitame sapne šianakt kalbėjau su kažkokia mergina,kuriai norėjau pasakyti,kad noriu eit į riomerio universitetą tautinius šokt,bet nepasakiau,tik apie tai pagalvojau,bet maty dėl to,jog ji studijavo minėtame universitete..

Tada kažkada apiepiet į paštą parašė riomerį baigus magistrantė,klausė dėl nuomos.

Komentarų nėra: