12 birželio, 2014

turinio trūkumas

"Man vakar buvo labai laiminga diena nedaug gyvenime tokiu buvo iki 10gal"

tikiuosi ,kad užauginsiu vaikus,kurie taip pat mane džiugins,kaip aš tėtį, kai pasiėmiau jį iš stoties ir važiavom į Karveliškes. Jis mane drąsino, kad nieko baisaus,jei į ką nors ir atsitrenksiu bevairuodama ir kažkaip gerai jautėsi sėdėdamas keleivio vietoj. Kažką man visą kelią porino, o aš maždaug koncentravausi į kelią.

Aišku daugiau adrenalino buvo dar prieš tai pilant degalus, nes visi tokie panašūs dalykai daromi pirmą kartą labai įsimena, būna truputį kurioziški ir pamišę. Jei tau nepatinka raktelis smirdintis dyzeliu-gali pasiimti iš spintos kitą:)

Pati sau šauni didvyrė pavėluotai atvykau į darbą, o po darbo viešėjom pas Gintare live festivalio įkūrėją ir žiūrėjom nuotraukas apie  dvi  dienas ,kurios buvo pilnos vasariško festivalinio oro,nuotaikos ir labai puikių žmonių . Labiausiai man patiko Gintarės mama ir močiutė, hamakas, ir sidras iš karučio.


O šiandien malšinau turinio trūkumą nauja, pe gimtadienį gauta knyga. Nusimato puikus skaitymas, nes nuo pirmo sakinio supratau,kad skaityti bus puiku.


Komentarų nėra: