22 vasario, 2018

laikas tiksi arba su gimtadieniu, Lietuva


o gali jį pasūpuoti dešimt minučių? Man reikia dešimt minučių.



Laikas tiksi.

Laikas dabar visai kitoks. Kiekviena minutė tampa neįkainojama, o tuo pačiu gali prarasti visas pasaulio kainas.  Dabar laikas yra kažkas daugiau. Kaip paslaptis, svajonių laikrodyje, kurį sukūrė lietuvė dizainerė britų kompanijai.Sukurė tarsi dovaną man visoms šių metų progoms. Juliaus gimimo, mano gimtadienio, ar Lietuvos gimtadienio proga. O gal kiekvienos naujos dienos proga.

Mėnuo, kuris turbūt buvo ilgiausias mano gyvenime. Dienų skaičiumi toks pat, kaip ir visi kiti gyvenimo mėnesiai, bet išgyventa labai nemažai. Žinau,kad visko buvo visko bus, bet "akimirkos šios daugiau nebebus...(kaip dainuoja Abudu)". Todėl ir skiriu šias brangias dešimt minučių, kurias atimu ir gražiausio mano ir Arūno projekto - Juliaus. Skiriu tam, kad užrašyčiau,ką galvojau, kuo gyvenau tą mėnesį. Bent apibendrintai. Nors keletą fragmentų.

Žinau,kad nereikia prisiminti nieko ,kas buvo sunku ir vėl ašaroti, bet tokia ta mano terapija. Čia visus metus ir rašiau tam,kad palengvėtų, bet ir niekur nedingtų.

Tik prieš akimirką supratau,kad tos ašaros, kurios riedėjo mišių, prieš važiuojant į ligoninę metu, buvo tokio stiprumo, kaip per vestuves. Kai stovi prieš altorių ir žinai, kad esi be galo laimingas žmogus, žinai, kad Dievas tave myli ir nieko nebijai, bet vis tiek verki, nes visa tai,kas vyksta yra taip tikra, kaip būna ne kasdien. Tikriausiai pačiam Dievui ir teks padėkot,kad turėjau progą šias ašaras patirt, nes niekur neskubėjom, vakarienę pavalgėm blyninėj ir tik tada aš ligau ligoninėj, su medikų priežiūra laukti stebuklo. Palaukti reikėjo, pasistengti visam personalui,man ir Arūnui tikrai irgi reikėjo ir gimė jo didenybė, sveikas, linksmas ir kol kas laimingas. Kas kad nesąmoningai šypsosi. Kitaip dar nemoka. Jis nepažįsta dar šito pasaulio. O mes jau pažįstam penkis dalykus, kurie Juliui svarbūs: miegas, pienas, diegliai, sloga, pilnos kelnės. Jei verkia ir išmeginai visus variantus... Bandyk dar kartą.

Nieko sukrečiančio neįvyko. Tik dabar mes jau gyvenam trise. Taip kaip svajojom ir viskas taip gerai,kad norisi verkti.






Komentarų nėra: